Hektisk helg


20130630-231134.jpg

Utslagen i soffan med benen i högläge. Har haft en produktiv helg, mest en massa städning och röj och rens, men också lite kul grejer som att baka bananchokladmuffins, göra rabarbermarmelad, shoppa och kolla på Malmös egen pride parad minsann. Energin har faktiskt varit på topp hela helgen, och idag har jag till och med hjälpt till en stund på vinden med att städa lite. Det känns lite trist att vår nya lya blivit mer Erkans projekt än vårt, men jag orkar helt enkelt inte hålla på och bygga och lyfta och fixa hur gärna hag än vill… Får försöka bidra med research, pepp, inspiration och diskussion istället. För att inte tala om dekoration så småningom! Det ser jag fram emot!

Just nu ser jag dock mest fram emot sängen, med andra ord säger jag gonatt nu!

Kommentera

