Final countdown @ work


Första Juli idag ja, min sista månad på jobbet!!! 23 arbetsdagar kvar, but who is counting? 🙂

För nån vecka sen var jag ganska stressad över allt jag ville hinna med på jobbet innan jag skulle lämna över och gå hem, men nu har fokus flyttats och jobbet känns mindre och mindre viktigt som tur är. Jag vet att jag kommer tillbaka efter bebistiden till en helt ny tjänst i ett nytt projekt och kommer att få en nystart som jag faktiskt ser fram emot redan. Det jobb jag gör nu vill jag mest bara avsluta och summera så smidigt som möjligt, och så får den som eventuellt tar över framöver själv sätta sin prägel och välja vad som ska finnas kvar och hur man ska jobba. Det är väldigt mycket som är oklart och under förändring i projektet jag jobbar i just nu, och det känns ärligt talat skönt att kunna släppa detta och få ett riktigt break nu ett par månader. För att inte tala om hur skönt det ska bli att slippa pendla! Woop woop!

 

Kommentera

