Ett vågat skämt?


Min våg är utbränd. Eller åtminstone jävligt trött på mig. Och jag klandrar den inte, det är klart att det är tufft med de nya arbetsvillkoren; från att ha blivit använd kanske en gång i månaden under ett par års tid till att nu plötsligt få jobba dagligen. Och dessutom med en betydligt tyngre arbetsbörda. Så i morse försökte den dra en fuling- den stannade på 60,4 kg. HAHAHAHAHA! Nänä, no way att jag gick på den! Efter ett par försök sträckte den sig till 66,8 typ, men alltså nej…sorry det är för en gångs skull inte minussiffrorna jag är ute efter. Snällt att du försöker vågen, men du kommer tyvärr inte undan. Skärpning, annars får jag helt enkelt byta ut dig!!!
🙂

Kommentera

