Ja den kärleken…


Detta bildspel kräver JavaScript.

Femton år. Halva mitt liv. Från och med nu har vi känt varandra längre tid än vi inte har känt varandra.

Alltså vi snackar femton år. Hur är det möjligt? Och att ingen bättre har dykt upp under alla dessa år, vad är oddsen för det? Är jag väldigt kräsen? Är utbudet av perfekta män så dåligt? Eller hade jag bara sån ofantlig tur att jag hittade helt rätt från första början? (Alternativet att ingen annan vill ha mig väljer jag att ignorera…haha!)

Hur som helst, jag klagar inte. Han är den finaste som finns på denna planet. Åtminstone tycker jag det i ungefär sex veckor till, sen får han vänja sig vid att dela den titeln med en annan kille i resten av livet 🙂

Kommentera

