Helg snart!!!! Eller hur?


Visst är det fredag idag? Joho, kom igen det MÅSTE vara fredag idag! Jag är ju totalt fredagstrött…zzzz. Det planerade yogapasset ikväll kan slänga sig i väggen, efter jobbet idag ska jag bara hem och sooooova! Dessutom tror jag faktiskt att lillen har vänt sig (önsketänkande?) så då behöver jag kanske inte yoga så mycket ändå. Det som tidigare kändes som ett huvud uppe på höger sida har nu börjat röra på sig mer och mer så antingen är det kanske fötterna som ligger däruppe numera, eller så har han gigantiska öron som han eventuellt övningsfladdrar lite med. Kan vara vilket som känner jag 🙂

Kommentera

