Ja hur är läget egentligen?


20130724-231641.jpg

Idag upptäckte jag Erkans garderob! Full med sköna, svala skjortor som går att knäppa! Hallå, hur har jag kunnat missa det fram tills nu?

Har jobbat hemifrån idag, blev visserligen mer en halvdag eftersom jag hade tid hos BM tidig eftermiddag. Lägeskontroll. Och ja, det fanns inte så mycket att säga. Han är fortfarande väldigt svårtolkad, och även om jag tydligt kan lokalisera åtminståne en fot så säger ju inte det säkert var huvudet ligger. Så på måndag blir det ultraljud igen för att ta reda på fakta… Om han ligger fel blir det vändningsförsök, kanske redan nästa vecka det med. Men vi tar en sak i taget. Jag tror faktiskt att han ligger rätt. Vi får se på måndag helt enkelt! Fjärde ultraljudet, hm. Kanske blir en vänsterhänt liten kille ändå…

Kommentera

