Muffinmania


20130731-232713.jpg

Kvällen har spenderats med att baka blueberry muffins m crumble (leilas recept) till mina kära kollegor till i morgon. Vi måste ju på nått sätt fira min sista dag på kontoret tycker jag väl ändå! Egentligen skulle den ju varit idag, men det blir inte alltid som man tänker sig… Det blir finemang hur som helst för då kan jag ta bilen i morgon, få med mig alla mina prylar från kontoret, och dessutom svänga inom på kvällsmat och husesyn hos en kompis jag inte sett på år å dar. Ett väldigt värdigt sätt att inleda semestern på tycker jag allt!

Idag var vi förresten på del två av mvc föräldrarkursen. Det var…eh sådär kan man säga. Utan att avslöja för mycket, vi har lovat att det som sägs å händer i gruppen ska stanna där, men idag blev det iallafall ”drama” både i form av tårar och blodtrycksfall. Och denna gång kände jag mig definitivt mer nervös och stressad när jag lämnade kursen än när jag gick dit. Men jaja, folket verkar trevliga iallafall, vi ska få till en facebook grupp nu tror jag, så förhoppningsvis kan detta iallafall leda till att man hittar nån att dricka latte med i höst om inte annat!

Nähe, sova ett par timmar nu kanske innan sista jobbedagen i morgooooon! Woop woop!

Kommentera

