Back to basics


20130803-125634.jpg

20130803-125645.jpg

20130803-125740.jpg

Jag köpte en kalender för några veckor sen, men nu är det dags att börja använda den på riktigt! Från att ha haft hela livet kartlagt i outlook är det nu dags för penna å papper igen. Jag har inte kommit in i att använda kalendern i telefonen riktigt eftersom jag ändå inte kunnat/velat synka min jobbkalender på datorn med min privata telefon, så jag kör på med en pappersvariant. En lärarkalender till och med, maximala organiseringsmöjligheter! 🙂 Eller ja, det var nog mest för att det finns så många extrasidor till anteckningar i denna, känns som att det kan vara bra att ha.

Nu ska det bara fyllas på med aktiviteter! En kompisdejt nästa vecka är bokad, och på måndag ska jag ringa frissan, optikern, boka fotvård, osv. Här ska njutas å fixas nu de sista veckorna! 🙂

Kommentera

