Semestern rullar på!


Sååå gott jag har sovit i natt! Äntligen lite svalare och eftersom det blev en ganska lång och händelserik dag igår så var jag rejält trött också när jag lade huvudet på kudden framåt ett-tiden.

Spenderade gårdagen i ett regnigt Helsingborg. På programmet stod besök på Skånska byggvaror, fotokurs med Emelie, häng hos päronen och så avslutningsvis en middag med Johanna på Barfota. Lite av varje med andra ord, och det blev en mycket bra semesterdag 🙂

Idag är det fredag, solen skiner igen och jag ska leka Bygglovs-Mija och fara runt och reka är tanken. Hämta badrumsinredning på Kvik, kolla upp duschväggar, köpa klinker till hallen på Golvpoolen och spana in tapeter och garderobsskjutdörrar på K-rauta.

”Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram…”

Hej hopp!

Kommentera

