Pyssel å fix


20130819-222827.jpg

Babynest? Check! Inte superavancerat att knåpa ihop, men lite rostig med symaskinen var man visst…

Jag följde beskrivningarna här och här, och gjorde nån egen modifikation på ett par ställen. Satte till exempel på ett kardborrelås vid madrassöppningen.

Men ja, nu har lillen (ännu) en mobil sovplats iallafall! 😘

En reaktion till “Pyssel å fix”

  1. Vilket fint babynest!! Fint tyg! Jag köpte av en på tradera som sydde själv! Mitt (öh bebisens?) är mörkrosa med vita prickar! Gillar det bättre än alla som fanns i barntyger! Och nej jag tror inte en kille kommer bli skadad för livet av att ligga i ett rosa babynest (jo folk har påpekat detta, även vår blåa vagn om det blir en tjej). I går fixade jag med ett sängprojekt, en gammal tvättkorg håller på att bli en bebiskorgsäng 🙂
    Roligt att ni har så mkt att ni redan säljer haha! Blocket är effektivt, du kanske ska tänka på vilken tid du lägger upp annonsen nästa gång?;) och så säger oftast folk för att pruta tror jag! Säg att du har en annan köpare istället 🙂
    Så roligt att följa dig! Nedräkning nu ju:)

    Ska testa andningsövningar till idol ikväll, tack för tipset 😉 kanske kan behövas till kändishoppet och Linus Törnblad i badbyxor också?;)

Kommentera

