Nämen här ligger jag och värker…


Igångsättnings-gel nr två är lagt. Värkarna är igång och ska ”bara” bli lite starkare och mer regelbundna. Inte så mycket man kan göra, mest go with the flow nu och hoppas på det bästa. Detta kan vara en av de segaste dagarna jag varit med om, men trots det går tiden ändå hyfsat fort. Hade såklart helst varit hemma ännu, men med detta blodtrycket är det inget alternativ. Ligger stadigt på 160/105.

Distraherar mig under värkarna med min TENS apparat som jag är glad att jag hunnit hyra, än så länge hjälper den faktiskt riktigt bra. Erkan sitter här bredvid och jobbar lite, och kan om möjligt göra ännu mindre för att påverka än vad jag kan, men det är iallafall skönt att inte vara ensam. Man behöver inte göra så mycket som partner, mest bara vara där. Och göda mig med chips och polkagrisar.

Jaha, så vad ska vi tippa på, får Love födelsedag den 22:e eller 23:e augusti? 🙂

3 reaktioner till “Nämen här ligger jag och värker…”

  1. Jag följer dig med spänning! Heja heja! Jag tror att det går ganska fort när det väl sätter fart på riktigt! Jag gissar på strax efter midnatt! Ät chips o använd tyngdlagen!

Kommentera

