Njuter, helt enkelt…


Det har tagit ett tag, men nu börjar jag känna att det är skönt på riktigt att vara föräldrarledig. Framförallt börjar stressen släppa över att man ska hitta på en massa saker, typ springa på öppna förskolan och mamma-baby yoga och sånt. Alltså det kommer jag säkerligen att göra senare i höst, men inte än på ganska många veckor. Det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Love behöver ju knappast nån att leka med än så länge, och jag har ju nästan haft besök varje dag sen han kom känns det som, så jag känner mig inte alls ensam. Den här tiden när det bara är jag och min skatt om dagarna, när han behöver all min uppmärksamhet och fokus, den tiden är så kort och kommer gå så fort. Jag tänker göra vad jag kan för att göra det alla säger att man ska göra- njuta!

IMG_4918

 

Förutom att ta hand om lille Love på bästa tänkbara sätt så kommer denna hösten ju också handla en hel del om vårt nya hem. Nu börjar det bli dags att försöka hitta lite tid till att rensa och röja och förbereda inför flytten som förhoppningsvis kommer ske vid årsskiftet ungefär. Vi ska lägga ut vår egen lägenhet till försäljning nu i Oktober är planen, sen får vi se vad som händer! Ser verkligen fram emot att bo på vinden, det blir sååå fint där….

 

IMG_0607

köket snart klart!

 IMG_0604

Till våren sitter vi här och solar

2 thoughts on “Njuter, helt enkelt…”

Kommentera

