Det här med sömn…


…är ju inte helt okomplicerat. Jag spenderade just en timma (minst!) med att skriva ett inlägg om bebissömn, andningslarm, plötslig spädbarnsdöd och sova på mag vs sova på rygg. Sen råkar jag på nått sätt radera alltihop av misstag. Jävligt kul. Jaja, jag hoppas ingen var intresserad att läsa om detta för nu pallar jag verkligen inte skriva om alltihop. Fasen vad störigt sånt här e! Och nu är klockan över midnatt och jag borde själv sova för längesen…ungefär som mina pojkar på bilden här…

IMG_0620

Snark…

 

Kommentera

