Begränsad inredning


I början på februari släpper IKEA sin limited edition kollektion som tagits fram tillsammans med Art rebels och har namnet Bråkig. Lite retro och cirkusinspirerat med pasteller och fina mönster. Precis vad man är sugen på nu i början på våren så den tänkte jag definitivt spana in, särskilt porslinet för det förnyar jag gärna här hemma.

ikea-koppar

 

Dock blir jag lite putt när jag först nu får nys om en annan av IKEAs limited edition kollektioner som bara släpptes lokalt i Schweiz under namnet Chalet och som innehöll massor av fina grejer som hade passat finfint på vår vind. Bland annat fastnade jag för skidortspostrarna i retrostil, hur snygga som helst!

Screen Shot 2013-11-06 at 10_55_49

Ett produktblad med alla produkterna hittar man här, men de såldes ju i Schweiz i höstas så allt är ju long gone by now tyvärr. Annars hade jag LÄTT lagt en order hos någon av mina Schweiziska kollegor!

Kommentera

