Nattuggla


Alltså. Jag måste sluta ta ”powernaps” vid fem, sex, sjutiden på eftermiddagen. Mitt dygn är fakked up och jag har mina piggaste timmar mellan kl 22 och 01 varje dag numera. Men…det kanske iofs inte gör så himla mycket när jag tänker efter, förutsatt att jag använder dom här timmarna till nått vettigt. Och det gör jag ju. Idag har jag till exempel budat lite på tradera, druckit ett glas rött och påbörjat projektet att se alla säsonger av Greys Anatomy från start. Vettigare kan det väl knappast bli tänker jag.

Puss å gonatt!

Kommentera

