Ska man ropa hej…?


I två dagar/nätter har Love varit sitt ”vanliga” jag igen, dvs sovit bra på dagarna och bara vaknat 2-3 gånger för mat på nätterna och sen gått att lägga i sin egen säng igen. Sååå skönt! Nu får vi se om det blir tredje natten gillt, eller om vi bara haft tur två nätter i rad… Hade varit så skönt med lite stabilare sömnvanor igen, särskilt eftersom Erik är borta ons-fred denna veckan. Dessutom är det dags för vaccinering nr 2 på torsdag så jag räknar med feber och extra gnäll åtminstone på torsdag kväll.

Men vi har en hel del kul att se fram emot också nästa vecka! Vi ska till exempel träffa min gamla kollega och hennes lilla Lova för första gången, vi ska på första hjälpen kurs och vi ska klå förra veckans träningsrekord på friskis (minst 3 pass). Så vi ska nog se till att hålla oss sysselsatta även om papi är borta ett par dar!

20140126-233537.jpg
”Det är lungt morsan, vi klarar oss. Jag lovar att jag ska va snäll…”

Kommentera

