Hundra dagar


En blogg jag brukar läsa berättade om en utmaning som lät väldigt intressant tycker jag; Hundra dagar heter den och går helt enkelt ut på att man ska blogga varje dag i hundra dagar. Det kan ju finnas en massa anledningar till varför man vill vara med på en sån utmaning, men i mitt fall tänker jag att det är ungefär så många dagar som är kvar av min heltids mammaledighet och det hade varit kul att verkligen gå in lite mer för att dokumentera den här tiden och vad vi hittar på jag och lillen. Det blir ju annars lätt att man ”inte hinner” blogga och så går det både dagar och veckor mellan inläggen och det är ju trist. Så nu kör vi- ska verkligen försöka få till det här!

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Kommentera

