Trött, tröttare och tröttast


Idag är jag trött. Faktum är att klockan inte ens är tio på kvällen och jag har redan gått och lagt mig. Jag minns inte ens sist det hände, men det känns jäääkligt gött!

Tröttast idag har dock Love varit. Han sov bara en kort stund på förmiddagen så babysimmet vid lunchtid blev rätt kämpigt för honom och han började trötthets-gnugga sig i ögonen redan i bassängen. När vi skulle hemåt somnade han i bärselen redan innan vi var ute ur omklädningsrummet. Han sov hela vägen hem, när jag lade av honom i vagnen i lägenheten och knäppte upp kläderna, eunder hela tiden jag fixade och åt lunch, när jag knäppte på ytterkläderna igen och lyfte upp honom och gick ner till ute-vagnen, när jag bäddade ner honom i vagnen och gick halvtimmaspromenaden till Klämman i
västra hamnen, och sen minst en halvtimma i vagnen i Klämmans hall. Sömntuta for real idag alltså.
Imponerande!

20140309-220855.jpg

Snaaark!

Kommentera

