Så jävla trött helt enkelt


Lilleman somnade kl 17 igår. Tanken var att han skulle sova en timma ungefär och sen vara pigg en stund när Erik kommit hem, men han ville inte alls vakna utan bara sov och sov. Tills i morse. Då sov han minsann inte. Strax innan sex vaknade jag av en viftande och bökande liten skrutt, som säkert varit vaken en bra stund redan med tanke på hur otålig han var… Så idag är jag för jäkla trött alltså. Sådär så att det nästan gör ont i kroppen och ögonlocken bara vill neeeeer. Om det inte varit för att vi bytt ut brevlådorna i huset idag och har 34 postnycklar liggandes för upphämtning av våra olika grannar så hade jag nog lagt mig för längesen. Men nu har det ju ändå plingat på dörren en gång i kvarten så det kändes som en dålig idé att gå och lägga sig i den rushen. Men nu är klockan ändå en bra bit över nio så nu kommer det nog ingen mer idag….zzzzz!

Och just det, fredag i morgon och det betyder ju träning. Höööh nu blev jag ännu tröttare plötsligt. Gonatt!

Kommentera

