Jag ska inte sova. Jag är inte trött.


I tre och en halv timma höll han på. Gnuggade ögonen, gäspade, och blev tröttare och tröttare men VÄGRADE sova. Han var inte gnällig utan mest bara loj och lite sådär övertrött-fnissig, men jävligt envis och så fort han kände att tröttheten tog överhanden så såg han till att göra nått som skulle få honom att piggna till, precis som om han visste hur det funkade! Till exempel så drog han mig i håret ett par gånger, bet mig i tutten, och rev mig på kinderna- allt för att jag skulle säga AAAAJ högt och på så sätt väcka honom lite extra. Han vred och vände på sig, lekte med alla sina leksaker i nån sorts zombieliknande tillstånd, kollade på lampor, tv skärm, ipaden och alla ljuskällor han kunde hitta för att piggna till, och hade han kunnat ta en kaffe så hade han lätt gjort det.

Det slutade iallafall i en kvarts skrikfest som avslutades med att jag ammade honom till sömns. Envisa unge alltså. ❤

20140314-221917.jpg
Jag är inte trött. Okej?!

Kommentera

