Solen den går upp och ner, duda duda…


Dagens minus:
– spräckte skärmen på min iphone
– lyckades pricka in alla dagens bajsblöjor
– storm och regnväder
– skruvar fattades till både utemöblerna och grillen vi köpt idag
– huvudvärk

Dagens plus:
– min iphone är från 2010 och startknappen funkar inte så jag behöver ändå en ny
– solen dök upp till slut!
– våfflor till lunch!
– jag hann plantera klart mina lökar och vårblommor
– vi har möbler på balkongen nu!

20140315-224209.jpg
I väntan på montering…

Kommentera

