Borta bra och hemma bra!


Var borta från min plutt över natten för första gången i helgen när jag tog mitt pick och pack och åkte till Växjö. Det var 20-års jubileum för den studenförening jag var med i när det begav sig, och eftersom jag satt i styrelsen år 2006 så var jag (och alla andra ”gamlingar”) inbjudna som nån sorts hedersgäster. En jättelyckad fest blev det, och det var verkligen kul att återse Växjö igen eftersom det var snart fyra år sen sist jag var där.

Och vet ni va?! Jag saknade inte lillen ett dugg! Det kanske man knappt får säga, men jag tänkte typ inte ens på honom! Skönt. Men såklart var det mysigt att komma hem igen och gosa lite, och upptäcka att under de ca 30 timmar jag varit borta hade han hunnit få både sitt första blåmärke och sin första TAND!!! Jisses ja, när katten är borta osv…

20140520-121202.jpg

20140520-121221.jpg

20140520-121243.jpg

20140520-121313.jpg

2 reaktioner till “Borta bra och hemma bra!”

Kommentera

