Tröttmössa


Gäsp. Jisses vad glad jag är att det är jag som är hemma idag. Love fick nått ryck i natt vid halv fyra och vaknade, var jätteledsen och vägrade somna om utan skrek och ålade runt en lång stund innan han till slut kom till ro igen. Det händer i princip aldrig att han vaknar några längre stunder på natten i vanliga fall så jag vet inte vad som var fel, men han verkar må bra idag iallafall. Det känns dock ordentligt i mina trötta ögon att det inte blev nån toppensömn inatt, ser fram emot dagens första sovstund som kommer inkludera både mig och lillen idag kan jag säga 🙂

IMG_8657 I bilen ser det oftast ut så här efter ett par minuter bara 🙂

Kommentera

