1. Så här ser det ut utomhus idag


Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Vi har haft städdag med föreningen och sen har jag varit ute och gått en lång runda för att hämta paket bland annat. Det har varit soligt och fint, nån granne sa nått om att det var 17 grader i solen mitt på dagen. 17 grader den 2 November alltså. Helt vajsing. Men så har vi ju fortfarande sommar här i Skåne…. Men hur som helst. Jag skulle ju egentligen postat detta inlägget igår så då fick kameran följa med när vi var på utflykt. Vi var nämligen på julmarknad. Apropå sommar…hm. Det var väldigt fint väder igår också, men något dimmigare. IMG_0188

Den här bilden tog jag från köksfönstret på morgonen Lördagen den 1 November. Disigt och lite duggregn, men väldigt milt och fortfarande många löv kvar på träden eftersom det knappt blåst nått på länge.

IMG_0200

Och den här tog jag på julmarknaden när mina pojkar köade för att köpa brända mandlar. Love charmade nog i princip varenda tant på den där julmarknaden. Såklart! 😉

Kommentera

