3. Ibland tänker jag att jag borde…


…byt bana totalt. Inte sitta på kontor och få stel nacke och bara umgås med samma människor varje dag. Istället göra något aktivt som huvudsaklig sysselsättning, där jag får röra på mig, träffa nya människor, hjälpa till, vara serviceminded och sprida glädje. Helst skulle jag nog vilja jobba med turism, typ vara nån sorts naturguide eller ha en turistanläggning som ett bed and breakfast till exempel. Eller en liten gård som erbjuder turridning på islandshästar! Helst uppe i norr för att det är så otroligt vackert där, men jag skulle samtidigt inte vilja flytta från all släkt och vänner här nere, så kanske Österlen skulle kunna funka istället? Eller Kullen? Där har vi svaret på vad jag skulle göra om jag vann en massa pengar nån gång…

Kommentera

