Saknat mig…?


Tänk va, det finns fortfarande några tappra själar som går in på bloggen och kollar om den uppdaterats! Några som inte gett upp hoppet om mig trots snart ett halvårs tystnad på sidan. Det värmer 🙂

Men ja, man kan säga att jag nästan gjort det igen. Nån sorts favorit i repris blir det här. Jag följer samma mönster som för nästan exakt två år sedan, fast den här gången kom bloggsuget en månad tidigare. Jag har alltså inte hunnit fylla år. Men ny bostad är eventuellt på gång igen, om vi nu lyckas hitta nån som vi känner är okej och som ligger hyfsat inom vår budget (som har höjts avsevärt från när vi började kolla marknaden...).

Och så ja, så är jag tjock igen…

DSC_0068

Tjock och trött, som bilden avslöjar. Men lycklig såklart!

I mitten på September blir vi fyra i familjen om allt går som beräknat. ❤

6 reaktioner till “Saknat mig…?”

  1. Huurraaaaaa!!!! Du är tjock igen!!!!!! Grattis till er, finisar – vi måste konferera. Borde jag underförstått förstått att det är så här det ligger till? Schmack & kram på dig.

    1. Haha, tack så mkt! Nej det är väl inte så lätt att förstå en sån grej? Speciellt inte när jag knappt förstått själv 🙂
      Hoppas ni har det bra i Trollis! Blire nån sväng ner till Hbg eller? Vi är i full gång med lägenhetsförsäljning och hela den baletten så vi kommer nog inte iväg på nån roadtripp norröver tyvärr… :/
      kraaam!

Kommentera

