Nattsuddar


Somnade vid nattning som vanligt så nu sitter jag här klarvaken kl kvart i två på natten. Inte helt optimalt kanske, men jag pallade inte ligga och vrida på mig i väntan på nästa sömntåg.

Istället tänkte jag dona lite med bilder från idag, jag nämligen har blivit med ”ny” kamera som jag testat lite under dagen. Det är en begagnad variant, och dessutom en Canon vilket är ganska förvirrande för mig som egentligen kör med Nikon. Men ändå kul att testa något nytt, och att få en lite bättre kamera att jobba med än min snart 10 år (!) gamla trotjänare D40:n som snart bara har fördelen kvar att den är extremt liten och nätt och lätt att ha med sig.

Det blev lite bilder på bustrollet såklart, som just idag varit allt annat än en solstråle och definitivt inte matchat vädret utanför. Vi har nog luskat ut dock att det är fler tänder på gång för det har varit väldigt ynkligt och jobbigt härhemma och han har i princip matvägrat hela dagen.

IMG_6647

Lille tusse då, klart att du ska få hälla ut aaaalla dina 100 bollhavsbollar (tack för dem förresten Lina…) över hela golvet idag när du har det så jobbigt med tänderna...hm…puh!

Men nu får det nog bli sängen ändå minsann. Om jag inte vore så förbaskat hungrig. En macka först kanske? Och lite kall mjölk. Och en banan! Och…ja, kanske ska ta mig en tidig frukost helt enkelt, haha!

Kommentera

