Early bird


Söndag. Vaknade strax innan kl fem och kunde inte somna om. Det händer mig väldigt sällan, men det är en massa saker som snurrar i skallen på mig just nu så det är väl inte så konstigt kanske. Som till exempel att det finns ett hus vi snart ska flytta in i. En bebis som snart gör entré och blir del av familjen. Ett jobb som ska sättas på paus. Tja, lite såna grejer… Men jag har suttit nu i nästan två timmar och skrivit ner mina funderingar och vissa saker blir ju så otroligt mycket mindre och enklare så fort  man konkretiserar dem och får ner dem på pränt. Skönt. Och när en del saker blir mindre blir det plötsligt lättare att hitta energi och motivation till att ta tag i de där något större surdegarna och frågetecknen.

Det ska nog bli bra det här. Ett steg i taget.

IMG_7037Bjuder på en bild från midsommar med mitt lilla bustroll ❤

Kommentera

