Burn baby, burn


Idag har jag bara en sak att säga: fakking jävla halsbränna go awaaaaayyyyy!!!!!

Jag VET att det är ett litet plutt symptom i jämförelse med andra gravida som är sängliggande för det ena och det andra och som inte kan gå med sina foglossningar och allt vad det nu är men jag kanske också behöver klaga lite ibland trots att jag ”bara” har halsbränna. Och det får jag för det här är banne mig MIN blogg. Denna satans åkomma pajjar mina nätter och kvällar och nu mer och mer dagarna också. Sjukt less är jag.

Så nu vet ni det.

Kommentera

