Inte alltid som man tänkt sig


Idag är föris stängt och jag bävade lite för att vara själv med lillfisen hela dagen när jag vet hur trött jag ju är numera. Men det har gått så himla bra! Vi gick upp och åt frulle som vanligt och vinkade till pappa som cyklade till jobbet. Sen klädde vi på oss och gick till lekplatsen, och efter ett tag kom ett helt dagis dit också som Love blev helt inspirerad av trots att de flesta barnen nog var nått år äldre. Men vår lilla terrier brukar inte ha så mycket respekt för det där med ålder så han härjade på lika vilt som dem, lycklig över att ha nån att springa runt med. (Nej, jag springer inte runt så mycket på lekplatser just nu faktiskt...)

Efter kanske 45 minuter gick de andra barnen hem vilket passade perfekt, så vi tog också en promenade hemåt och som jag hoppats så somnade Love I vagnen. Kom hem tio i elva, perfekt timing för mitt telefonmöte kl 11, och nu har han sovit i snart två timmar alltså och jag har hunnit förbereda lunch och allting. Så jäkla gött när man förutsätter att dagen ska bli kaos och den blir tvärtom, det ger mig hopp inför hösten! 🙂

  
Snaaark

Kommentera

