Geeee mig styrka!


Maj gad vilken trött helg det blev. Dagsformen och energinivåerna är totalt oförutsägbara numera. Igår gick jag på riktigt och lade mig kl kvart över sju. Zzzzzznark. På en lördagkväll! Vaknade till en runda vid halv ett och gick ner och väckte mannen och åt lite midnightsnacks. Sen back to bed igen. Samlade nog ihop tio timmar iallafall, vilket har varit välbehövligt idag när Erkan varit busy med renovering från morgon till kväll och jag varit själv med Love HELA dagen, utom precis vid måltiderna (som jag lagat). Och inte en minut skulle ungen sova under dagen heller, vilket betyder att jag inte heller fick vila direkt. Missförstå mig rätt nu, det har gått jättebra och Ove-Love har varit en solstråle så gott som hela dagen, men man blir ju ändå mentalt utmattad av detta ständiga babblande. Han är ju inte tyst en sekund! Och eftersom det har varit storm och ruskväder har vi inte kunnat vara ute direkt heller, så man kan ju säga att jag kan det här med att bygga duplo nu.

Anyway, nu sover det lilla livet och jag ska äta korv med bröd minsann.

Hasta la vista!

Kommentera

