Dan före plopparedan?


Nä, jag tror inte det blir nån BF bebis faktiskt. Får nog dras med den här magen nån vecka till. Vet inte varför jag tror det, men det är min känsla iallafall. Trots never ending förvärkar som plågar mig nätterna igenom. Det är nästan så att jag inte vill gå och lägga mig på kvällen för jag vet hur ont det kommer att göra…  

I natt var inget undantag, så det är en tjock och trött tjej som vaggar runt här hemma idag. Framförallt trött. Och förkylningen har satt sig i ögonen på mig så jag vill helst bara ligga i sovrummet med rullgardinerna nere och blunda. Kul att det för en gångs skull är sol och 20 grader varmt ute. Bra dag att typ missa helt! 

Men en liten runda har jag varit ute på, var på kontroll hos BM bland annat, och allt såg fint ut. Mitt järnvärde hade stigit från 110 till 125 så jag kan inte skylla tröttheten på det iallafall. Men det är ju bra! 

Nä, nu ska jag stänga ögonen en stund till här och slumra bort en halvtimma i sällskap av förlossningspodden som jag nyss upptäck. Riktigt bra är den!  

Cheers! 

Kommentera

