Hemma och borta


 Idag har jag bara varit hemma och myst framför brasan med denna sötgurkan. Det var välbehövligt efter fyra dagar hemma med storebror, tror både jag och lillan var ganska nöjda med lite lugn och ro idag som kontrast. 😊 
I morgon bär det iväg på lite mer långväga äventyr; vi ska äta långlunch med mina kollegor i Helsingborg och tacka av varann eftersom vi inte kommer att jobba ihop längre framöver. Det ska bli intressant att se hur det kommer gå, det känns som att jag och lillan knappt varit utanför dörren de senaste sex veckorna så jag är nästan lite nervös! Men det blir nog kul! 👍

En reaktion till “Hemma och borta”

Kommentera

