365 blanka dagar


Första dagen på det nya året. Ett år som verkligen ligger helt blankt framför mig. För exakt ett år sedan hade jag ingen aning om att jag under 2015 skulle gå igenom ännu en graviditet och förlossning, sälja vår älskade vind och köpa hus istället, och dessutom bli av med mina arbetsuppgifter till följd av en omorganisering och nu vara på jakt efter nytt jobb. Ganska stora, omvälvande händelser som jag då inte ens anade att jag hade framför mig. Så vad kommer 2016 att bjuda på måntro? Jag ser fram emot detta nya år med skräckblandad förtjusning. Det finns nog ungefär lika många orosmoln som pirriga förväntanskänslor inför 2016, men nån form av optimistisk nystartskänsla är det ändå som har övertaget. Som tur är.

2015 var verkligen livsomvälvande. Jag önskar mig lite mer stabilitet och riktning i detta nya år, för man blir ganska trött av att hantera såna här stora saker. Och när jag ändå är inne på ämnet så kan jag ju tillägga att en och annan natts ostörd sömn det här året hade inte heller suttit helt fel…

Den som lever får se.


My best of 2015 enligt instagram

Far och son är nyårsfina, lika som bär på alla sätt och vis ❤️


Mina två sötkorvar i natt efter tolvslaget. Duracellkaninen fick typ tvångsslvas vid ett. Han har varit lite lätt labil idag kan man ju säga… 😉

 

Kommentera

